FAQ'S

Hoe kan ik me registreren bij Wowwatch?

Je kunt op twee manieren een account aanmaken bij ons.

1. Je kunt een Wowwatch aanschaffen. Op het moment dat je een deal wilt kopen krijg je een inlogscherm, waar je jouw gegevens kunt invullen, daarbij kies je zelf je e-mailadres en wachtwoord.

2. Je kunt jezelf van tevoren registreren door rechtsboven naar "Login" te gaan op onze Wowwatch site. Zie de volgende link: www.wowwatch.nl/user/loginView. Hier kies je vervolgens voor de optie "Registreer hier” bij “nog geen account?" Wederom gebruik je hier het gewenste e-mailadres en kies je zelf een wachtwoord.

Ik heb problemen met inloggen!

Controleer of je het juiste e-mail adres en wachtwoord hebt ingevuld. 

Mocht het dan nog dan niet lukken, kun je het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Een nieuw wachtwoord kan je instellen via: www.wowwatch.nl/user/forgotPassword 

Mochten de problemen niet opgelost zijn na deze instructies, dan kun je een e-mail sturen naar service@wowwatch.nl. 

Hoe kan ik een aankoop doen via WOWwatch en hoe gaat dit in zijn werk ?

Bestel proces

1. Maak op www.wowwatch.nl een keuze uit een van de horloges.

2. Klik op “NAAR DE DEAL” en bekijk meer informatie over deze horloge.

3. Klik op + winkelmandje om de horloge in je winkelwagen te leggen.

4. Kies nu of je verder wilt winkelen of verder wilt gaan met bestellen.

5. Ben je nog niet ingelogd ? Je kunt nu een keuze maken tussen Inloggen met je account of afrekenen als gast.

6. Vul vervolgens al je gegevens in. We vragen je persoonsgegevens en je adres. Controleer goed of je het juiste adres hebt ingevuld!

7. Kies één van de mogelijke betalingsmethodes. Je kunt kiezen uit IDeal, Bancontact/Mister Cash, PayPal, CreditCard en Afterpay en zet het vinkje bij de algemene voorwaarden.

8. Nadat we jouw betaling hebben ontvangen kom je terug op de website en ontvang je per e-mail een bevestig van je aankoop.

Ik wil graag een deal aanschaffen, hoe kan ik dat doen? De betaling lukt niet. 

Als je een deal wilt aanschaffen, dien je deze eerst te selecteren via deal overzicht. Je kunt op de gewenste deal klikken en kun je deze aanschaffen door op ‘Koop nu’ te klikken. Vervolgens kies je bij ‘hoeveelheid’ het aantal dat je wilt kopen en dit aantal bevestig je. Vervolgens bevestig je de bestelling en volg je de verder instructies om te betalen.

Als je niet door de betaling heen komt staat linksboven op de pagina een melding met de reden waarom de betaling niet kan worden afgerond. 

Let op! Bij de betaling worden aanvullende gegevens gevraagd. Je dient je persoon-, adresgegevens  en voorkeuren in te vullen. Ook dien je de algemene voorwaarden aan te vinken. 

Zijn de prijzen op WOWwatch inclusief of exclusief BTW ? 

Alle prijzen op WOWwatch worden altijd getoond inclusief (21%) BTW. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Er zijn verschillende manieren om te betalen. Je kunt betalen via de opties iDEAL, Creditcard, Visacard, PayPal en Afterpay.

Heb je een Duitse of Belgische bankpas dan dien je te kiezen of voor de optie CreditCard en daarna voor de service Maestro of Bancontact Mister Cash. 

Je kunt niet achteraf of per handmatige overschrijving betalen.

Let op: Om te kunnen betalen met Afterpay dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen. Deze check zal door Afterpay zelf worden toegepast en WowWatch heeft hier geen invloed op. De maximale besteding voor Afterpay is vastgesteld op € 2500,-

Dien ik bij de betaling een Couponcode in te vullen?

Bij de betaling staat een veld waar je eventueel een coupon-code kunt invullen. Deze dien je alleen in te vullen als je het bezit bent van een cadeaubon of een andere kortingscode. Mocht je deze niet hebben, dan kun je de betaling gewoon verder doorlopen zonder dit veld in te vullen.

Is het mogelijk om een factuur te ontvangen van mijn betaling?

Btw factuur is bijgevoegd bij aankoop.

Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd, maar ik ontvang nog steeds de nieuwsbrief op mijn oude adres en niet op mijn nieuwe adres?

De nieuwsbrieven worden niet automatisch stopgezet wanneer je een e-mailadres aanpast. Je kunt deze stopzetten door de nieuwsbrieven te openen en onderaan de nieuwsbrief te klikken op afmelden.

Hoe kan ik mezelf afmelden/ aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt de nieuwsbrief stopzetten door de nieuwsbrieven te openen en onderaan de nieuwsbrief te klikken op afmelden.

Je kunt jouw e-mail adres aanmelden door naar www.wowwatch.nl te gaan en bovenin de pagina op nieuwsbrief? te klikken. 

Hoe kan ik een recensie achterlaten? 

Als je een deal gebruikt hebt en de partner deze verzilverd heeft ontvang je vanuit WowWatch een e-mail met een link naar een recensieveld. Deze kun je dan invullen.

Het komt soms voor dat je de recensie niet/gedeeltelijk kunt invullen. Dit probleem ligt vaak aan het feit dat je een verouderde versie van je browser gebruikt. Je kunt dan het beste een andere browser gebruiken of deze updaten. 

Hoe kan ik een klacht of vraag indienen en hoe krijg ik hier terugkoppeling op?

Je kunt een klacht/vraag indienen via het klachten formulier op de website. Dit formulier kun je vinden op de pagina "vragen?". Via deze link ga je direct naar deze pagina: https://www.wowwatch.nl/contact

Op deze pagina kun je tussen een zestal verschillende opties kiezen. Kies aub de optie waar jouw vraag over gaat. Vervolgens ontvang je binnen 24 uur antwoord op je vraag/klacht. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).